you wanna peace of me

åh herregud, vad jag blev förvånad, ;o isaaa, aja, nu har alla lärt sej att man alltid ska logga ut, och aldrig lämna isa och emma ensamma i ett rum när man är inloggad, men jag blev faktiskt lite förvånad att hon inte skrev nåt hemskt, bravo:)(L)
men som sagt, detta är mitt andra blogginlägg på en dag, typ grattis?;)
just nu sitter jag och väntar på mat, och jag eggar oxå denna,

äre nån annan som taggar elr?:) svara?:)
okj, nu ska jag börja med dagens, elr inläggets fråga, oki?:)och då MÅSTE ni ju såklart svara, ni får MITT svar i nästa inlägg,
okj, frågan lyder såhär:
tkr ni det är viktigt att matcha halsduk,vantar och mössa till vinterjackan?:)
/pussgreta

Kommentarer
Postat av: EmmaÅ

TAGGA NEW MOON!!!

Hm, kanske inte prickig mössa och rutig jacka, men asså så noga är det kanske inte... Beror ju helt på. Men det ska ju ändå se bra ut (A) <3

2009-09-22 @ 19:05:41
URL: http://lillemma.devote.se
Postat av: Emma

TAGGA SOM FAN!:o<3

2009-09-23 @ 16:04:20
URL: http://notskal.blogg.se/
Postat av: hanna

aaaaaaaaamen nu får ni väl ta och ge er?`;]

2009-09-23 @ 16:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0