you rock my world, you know you do

hej bloggen, idag har det inte hänt så mycket, förutom att vi skulle ut och plocka lingon efter lunch, alla åttor skulle göra det och så ba plafffff, så började det regna! hur kul var det,liksom? inge kul ALLS kan jag lova! men men. vi har iallfall temavecka nu, så vi har inga vanliga lektioner på hela veckan och vi slutar tidigare varje dag, man ba jä! fast ändå inte, för det är typ hållbar utveckling, så idag hade vi en och en halv timma när vi satt och pratade om tobak -.-' DET VAR DRYGT! sen imorgon ska vi se på supersize me. för er som inte har hört talas om den handlar den iallafall om en kille som frivilligt ( tror jag ;] ) går med på att äta frukost,lunch och middag på mcdonalds i en månad. gissa hur det går?;) jaja, men nu ska jag fika nånting sen sova trorjag. åjuste idag efter skolan så regnade det juh, och jag och anna VÄGRADE cykla typ 4 kilometer i spöregn? ye, precis. så vi lämnade cyklarna inne på annas pappas jobb, sen tog vi bussen. smart va?! ;] så imorgon blire till att åka buss till skolan, så jag måste typ gå hemifrån halv åtta!!?!??!?!??! bajs på det. men iallfall, pusspuss! :)


/ frida

dagens låt: You rock my world - Michael Jackson ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

michaelmichaelmichaelmichaelmichaeljackson

2009-09-23 @ 16:55:17
Postat av: mandiis

älskadeälsklingälskardejminälskling!(a)

2009-09-23 @ 19:20:52
Postat av: frida

JAG HATAR DEN FILMEN!

SÅ JÄVLA FUCKING SJUKT ÄCKLIG!

man vill typ aldrig på till donken mer efter det... :p

2009-10-04 @ 20:13:17
URL: http://erini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0