you are my destiny

heej, underbar kväll/natt, ;*
först for vi och köpte pizza, och dricka, ahah vi köpte ärligt, 7 stora flaskor dricka(a)
då var klockan typ 5?;] och sen åt vi, och for ner p stan kl 6, då gick vi till ålhéns, där vendela köpte nåt puder (aa) sen for vi på hemmakväll och hyrde 3 filmer
•slumdog millionaire, helt ok film:) den var assssshemsk oxå typ(a)
•bunny house, elr nåt sånt?;) ahha, typ nån playboyfilm, som JENNy valde, såklart;]
•barnhemmet,,,,,, omg, elr aaa, jag och fanny vågade inte se, så vi var utanför och typ va vid datan och spelade fotboll, hörde panikskrik typ lite då ochdå, (a)
btw, så sov vi i seths sovrum, och han har som fönster man kan klättra in i, och en gång när vi såg på slumdog millonaire, så kom vendela och hanna inklättrades där, FATTA hur högt jag,fanny och frida hoppa och skrek, ursssss,,, bajaspåer
tyvärr har jag inga bilder just nu, min data cepeade lite :]
aja,sen efter vi hade hyrt film for vi på konsum, :)
sen for vi hem och kollade på film, då for jenny och vendela och "köpte" chips,,,, mer säger jag inte ;)
sen kom seth och hans kompisar och vi såg film meddom,;d
ajaa, jag hade kul iaf:) och vi somna faktiskt halv3, ALLA somnade under mammamia, (a)
vi gjorde inte så mkt mera, men somsagt, personerna gör dt mys;*
idag hadevi match, vi förlora med 1-0, men vi vann ändå serien:) så jag är glad ändå:)
det här är dagens diss
•stuka/vricka/trampa snett, ingen aning, under matchen, så jag fick gå av och går lite med kryckor nu;(
•min mobil är på lagning IGEN, typ 5 mobilen på ett halvår, inte bra intebra
dagens hiss
♥ va med alla underbara;*
♥BRA VÄDER
din hiss och diss?
//pussssgreta;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0