when you're looking like that

hejhej, förlåt att jag inte bloggat på ett tag, som vanligt?;p
men iaf, nu ska jag skriva av mig lite.
idag på skolan hade vi först typ läsetid, värsta drygt. sen typ slöjd, skjut mig asså. sen engelska, typ glosförhör? man ba, jippie! inte. sen hade vi lunch, inget speciellt med den. förutom att det var typ fisk, uschja.  sen matte, sen biologi från 13.05 - 15.10! fast egentligen, biologi från 13.05 - 14.05, men, halva klassen har fysik efter det, och vi använder fysiktimmarna till biologi också, så typ 2 timmar biologi varje torsdag? superkul.
men sen for jag och anna hem till moi, och såg på tv. sen har jag pluggat lite och så, inte det roligaste som finns, men det måste göras!


Jag och Anna ska till Jennifer imorgon, här är en lista på vad vi ska göra!
  • Se film, "Män som hatar kvinnor"
  • Tröstäta B&J´s hela kvällen,
  • Äta lite till B&J´s bara för skojs skull!
  • Snacka om allting och ingenting
  • Ha kul!
  • Ringa folk and have a nice talk!

Någon som man kanske kan ringa imorgon kväll? :)


Dagens låt: Westlife - I'm already there
Outfit: Jeans, randig tröja typ;d


byyeee, / frida

Kommentarer
Postat av: :]

härlig blogg ;)

2009-09-05 @ 19:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0