sjuk

attans helvete! dom flesta har varit sjuka och jag trodde jag skulle slippa det, men icket! nu sitter jag här med värsta feta glaset c-vitamin, ett äpple och har just ätit nyponsoppa! vad gör man inte för att bli frisk? duktig är jag iallafall(A) menmen, jag mådde pyton imorse så jag for inte till skolan, men ikväll ska jag och anna till jennifer, för nu mår jag mycket bättre! men fetaste paketet strepsils ska iallafall med till kroksjö, kan jag lova! pappa for till jobbet för nån timma sen, och eftersom jag mår typ hur bra som helst nu, så jag har dansat runt lite till den här och den här låten,hihi. har man kul så har man! men jag ska snart gå till mamma och duscha, och äta lite pepparkakor mwahhaha. don't have any pictures på pappas dator, men kanske slänger in en bildbomb senare! pusspuss;* / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0