sick

tjaaaaa, idag är man ju sjuk;/ kan inte prata,knappt svälja, ont i huvudet och snuva, jippie, inte! och idag skulle vi ju redovisa på SO:n stackars emma;*
nu sitter jag och lyssnar på musik och dricker varmchoklad, mums:D fast jag görläxa oxå, blä,tyska och nåt mer jag inte kmr ihåg,(a)
<333

asså ärligt, dt har typ gått en dag,en halv typ? och jag saknar alla redan(L):/
ikv skulle dt vara nåt möte med fotbollen, men jag kan ju inte komma, åhh det suger att vara sjuk, !!

HATAHATAHATA!

btw så tror jag dt är KARIN som sjukat ner mej, hiihih basjapådej(L)
ärligt, jag saknar min usb sladddddd:(           
                                                                       
                                                         10 saker du kan göra när du är sjuk
                                                              1,du kan läsa
                                                              2,du kan lyssna på musik
                                                              3,du kan göra läxa;/
                                                              4,du kan se på tv
                                                              5, du kan fixa naglarna osv(a)
                                                              6,du kan städa, om du orkar;]
                                                              7,du kan smsa     
                                                              8,du kan bada
                                                              9, du kan sova
                                                              10, du kan mysa
pusss/greta
puss
pusss
pusss
pusss
pusss
pusss










Kommentarer
Postat av: Emma

hade du verkligen ingen bättre bild på mig?:]

krya på dig:)<3

2009-09-03 @ 15:28:14
URL: http://notskal.blogg.se/
Postat av: hanna

VAD ÄR DET DÄR GRETA?! VAD ÄR DET DÄR FÖR BILD?"?"

2009-09-04 @ 18:08:18
Postat av: lovisa

fina bilder!

2009-09-05 @ 09:23:42
URL: http://lovisaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0