no message could have been any clearer

hej,hinner inte skriva så mke för jag ska fika typ sen sova för jag är sjukt trött men iaf, idag hände inte så mke, förutom att på lunchen åkte jag, isa och jennifer till isa och gjorde världens failigaste pannkakor,men världens godaste:] iaf, sen, pratade vi om ätstörningar och sen hade vi hjärt-lungräddning. HAHAHAHAHAHAHAHA NI SKULLE SETT VÅRAN KLASS HELT JÄVLA SICK ALLTSÅ! man skulle typ trycka på bröstkorgen på en docka,amen ni vet, typ, trycka på hjärtat eller vafan det var hahaahh amen iaf, sen skulle man göra det i takt till nån jävla musik, ba, 1,2,3,4,5,6,7 osvosv, till typ 30 HAHAHAH DET SÅG SÅ HIMLA ROLIGT UT! menmen, vilka ska på disco imorgon?:) själv ska jag inte dit för jag ska på hockey,men jag får det minst lika roligt ;). men ska fika nu, pusspuss!



No one knows what its like
To feel these feelings
Like I do
And I blame you

No one bites back as hard
On their anger
None of my pain an woes
Can show through

But my dreams, they aren't as empty
As my conscience seems to be
I have hours, only lonely
My love is vengeance
Thats never free




/frida



Kommentarer
Postat av: TOMATTROLL

jätte fin frida;*

men hur får man texten stå brevid bilden?:]

2009-09-24 @ 22:55:30
URL: http://tomattroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0