nåwie nr 1

älskling du lyssna på mej;](L)
FÖRLÅT för dålig uppdatering, ;/ just nu dricker jag supergott te, det är verkligen supermums;p och pluggar lite,hade träning idag men for inte påden för att jag är fortfarande sjuk, ska vila upp mej till på matchen mot ssk, det visade sej att vi är typ i kvartsfinal mot dom elr nåt;s d är vad jag hört iaf :)
anyway så slutade vi typ vid halv4, och vi hade ev som sista, jag har valt bild, inte för att jag är så bra pådet menmen;] aja, jag och rebecka va lite uttråkade , så vi frågade om man fick ta med sej kameran och fota nästa gång, och dt fick vi :D sen frågade vi, om vi fick ta med oss naglar, asså lös, och designa dom;) ahah, vi sa att det var ju konstnärligt, och hon sa ja;o, ahhaha senfrågade vi om vi fick sminka oss värsta konstnärligt oxå, då sa hon oxå Ja;ooo hahaja, men, javenne om hon var sarkastisk,men hon lät faktiskt allvarlig(a)
sen så väntade jag på www.notskal.blogg.se  i typ 1 timme;o sen for hon och jag på stan i typ en kvart?;) välidigt värt i know, och då hämtade papsi upp mej;d bilder;D

/greta

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅH vilken vakkkkkker sista bild MÅSTE jag säga!:D<3

2009-09-08 @ 21:40:34
URL: http://notskal.blogg.se/
Postat av: markus :)

varför haga ?:O

2009-09-09 @ 21:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0