kung helg!

heej, kom hem för typ en halvtimma sen, jag och anna har varit hos jennifer! det var sjuuuuukt kul, tagga nästa helg!! vi sov där från fredag till idag, vi typ kom klockan 7 eller nånting, och sen gjorde vi allting som står på listan i mitt förra inlägget!:) sjukt kul vare, jag älskar er tjejor!<3 nästa helg ska vi sova där från fredag till söndag, asså fyfan vad jag taggar:* då ska vi se en roligare film tycker jag!(A) vi såg "Män som hatar kvinnor" den var värsta äcklig;]]] iaf, PÅ MÅNDAG SKA VI SKICKA IN MIN MOBIIIIIIL! den har varit trasig sen typ juli, och vi har aldrig fått iväg den,men du jävlar! jag saknar deeeen!:( ;]]]
det är sånt jag saknar,sötnos
sjukt bra kväll,älskar er
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0