isaaaaaa is here

hellooo nu är det isa som skriver:) greta for just och hon lämnade bloggen inloggad så då passar jag på att gästblogga, men först måste jag klargöra några saker;
1. greta är INTE diskret.
2. isa ÄR superdiskret.
3. isa tar greta på kryckor.
4. det regnar.

:D

idag plockade vi lingon det var superspännande. jenny vart lite inspirerad så hon tjatade om varför det heter lingonveckan, och sedan blåste hon upp mjöl i hela ansiktet, supersexigt.;)
jag och fanny uppfann blingon, det är en blandning av blåbär och lingon :D och sen vart jag en vilsen mupp.
JAI HOOOO.
imorse hade vi frukost på skolan, jag, palmy, felicia, jennifer och anna var i en grupp, vi gjorde;
salladsmackor
fruktsallad
en misslyckad gröt
och så drack vi juice.;D
hm jag har inget mer att säga tror jag :D förutom att jag har läxa/prov i engelska, matte, historia, teknik, spanska, svenska, hemkunskap och säkert ngt mer också xd
och idag på lunchen for jag, greta, palmy och ragia hem till mig och gjorde pannkakor vi ÄGDE, det är det enda jag har att säga! :D ihihihihhi omg
lalalala nu har jag typ teater, pusshej (a) /isafisaaaa;* ps. hej greta & frida :D ;* ds.
nu kmr...... EMMA;

 KOLLA PÅ MIG JAG ÄR EN GLAD KINES :D
slut för mig(aa) / Emmmmmaaaa


Kommentarer
Postat av: TOMATTROLL

AHHAAAH EMMAGJORDE KINES DANSEN FÖR MEJ IDAG:O :]

2009-09-23 @ 16:09:12
URL: http://tomattroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0