isa äger

ihhihi heej, nu är jag med isa:) det är kuuul, hon är jävligt diskret;] bara så ni vet...(a)
aja,vi har temaveckaa:), idag har vi typ  sett en hemsk film, om mcdonalds;o typ ursssss, aa;) sen snacka vi lite om filmen, sen håååål, elr lunchhål`? och då for jag ragia och palmy till isa, och stekte pannkakor, HAHAH omg ni skulle sett mina , SÅ fula, typ såg ut som en omelett?:) asså ärligt,den var inte ens rund,den var som, vikt typ 4 ggr;o AHHA;] GRETAS PANNKAKA FICK EN SNOPPPPP:) /isa
EHM,,ja,:]
ahaha, sen for vi till i20, och typ , gick assssslångt och plocka lingon;s anywayy, så har jag typ jätteont i mina händer;o
jag går på kryckor om inte alla redan visste det, hehe en stukning...:(
men dt gör inte så mkt, har snälla personer i min omgivning,
tex, nelia och isa håller i mina kryckor,
palmy skjutsar mej:)
ragia segar sej med mej
karin går i trappor med mej
rasmus ställer ner/upp min stol,
och gustav tar mat tillmej:)
TACK(L)
 imorn ska jag, rasmus,ragia och gustav göra frukost:) myssssss;*
ehheh nu ska jag , vara social med isa, men hallå, nu måste ni komentera meera;o
om ni komenterar så skriver vi mera`?;]<33
dagens låt

dagens mode, tips, drick mkt vatten(a)RÖKA=dålig hy, så rök inte !:)
bara för isas skull;*
nu är jagmed HON(L)

/greta
nu kom HON oxå;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0