but these miss you nights

hejhej bloggen, jag har inte skrivit på ett tag nu,förlåtishh :)
men iaf, imorgon ska jag,hanna,fanny,jenny och greta sova hos vendela, typ filmmaraton ellernåt!;) mamma mia ser vi VARJE gång vi har sleepovers, liksom, tradition jag svär!;) men iaf, sjukt kul kmr det bli! vi ska se nån skräckis också,det är ju fan det roligaste! men först måste vi gå igenom helvetet a.k.a skolan -.-'
idag på skolan så for vi till dragonen och såg på mattias klum, typ en världskänd fotograf som varit i hur många länder som helst och fotat, och vi fick se massa bilder från tex borneo, osv. och så berättade han massa om sitt jobb osvosv, sjukt intressant var det, faktiskt! och vi fick se en bild på dödade orangutang ungar, som hade slagits ihjäl eller vad det var, efter att deras mamma hade skjutits iihjäl. jag svär jag grät! det var så himla hemskt! men iaf på den här sidan finns några av hans bilder, kolla in dom, sjukt bra är han! sen gick jag och anna på stan och fikade, sen for vi typ hem. hon är på teater nu, men kmr hem om en kvart eller något, och då ska vi plugga spanska. man ba tja IG. oja. men nu ska jag fika sen typ vänta på anna,sen plugga, sen sova. pusspuss!


/frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0