awesooooomeeee

HI THERE, asååå vet ni , idag hade jag 2 LEKTIONER, TYP GALET NAJS :D :D :D :D :D först hade vi idrott, som var kul faktiskt, softboll hetere, eh, det är faktiskt jättesvårt att förklara(a) så you can google it! (a) mitt lag vann med 18-0... och vi hette LAG BÄST, slump? ;) hehhehehe, amen iaf, efter dte hade vi en halvtimme rast;]]]
sen syslöjd, som var helt okj, FAKTISKT,
SEN BAH lunch, sen SKULLE vi ha tyska, men sen stod det på lappen som gud skrev,
ÄR PÅ MÖTE,INGEN VIKARIE,INGEN LEKTION/berit
jag och emma blev asssssglada, och jag skutta upp på henne, och hon ramla, typ typiskt oss? right?;)
så vi sluta typ, 12.00
aja, sen så fick jag vänta på hanna och fanny,,,,, som sluta typ, 13.00 KUL
sen så for jag,hanna,fanny,ragia,och nelia,till i20 och spela fotoblll,,,, JÄH :D men sen fick vi tråkigt, och vi ringde folk och fråga om dom ville kommma(a) MEN alla hade lektion, elr rasmus disssa, men tillslut fick vi tag på 2 st, annaH och elinP, ihih, sen kom dom och vi spelade match,,, och RÖVDUNK :D btw, så vare typ, 20+ idag?:o
typ som juni.
BTW SÅ SÅG JAG SKOLFOTOT IDAG, SÅ FUL :(
sen iaf, så for alla hem, och jag hanna, och fanny, for och köpte,,DADADADH, piggeling såklart :)
eh, sen for vi till hanna och baka, elr jag och fanny kollade på ,(a) fanny gjorde en film,:] hehe, och hanna bakade muffins, dom pluggade oxå:) SKIT:O IMORN ÄRE ORIENTERINGSPROV, :(
sen satt vi och åt och bara prata, mys, jag älskar er tjejor;*


ÄLSKAÄLSKAÄLSKA
klaga inte på kvallan;] mobiiiil
MUMS
men tja, skulle bara säga att dt här var gott, hejdå
här kmr lite bilder från förra vecka, ;]
men neeeeeej, nu dampa min data lite, så synd förer, pussss;* /greta
imorn äre träning, och då ska jag äta hos hanna, och spela fotobllllll, hela dagen,;* kvällen?:)

Kommentarer
Postat av: MAJA

fin fin blogg gmn:*

2009-09-14 @ 19:50:36
URL: http://chinnie.blogg.se/
Postat av: hannnaaaa

BTWBTWBTWBTWBTWBTW hah det är typ allt du skriveR:](L)

muffinsarna faila;o:(

fett rolig dag idarå;d men bättre imorn i hope;] noliiiiiiia<333<3<3<33<3<3<3<3

HAHHA MVG PÅ ORIENTERINGSPROVET DÅRÅ ;)

2009-09-14 @ 19:57:24
Postat av: MAJA

tack greta ;*

2009-09-15 @ 18:23:06
URL: http://chinnie.blogg.se/
Postat av: Emma

hahah ni är typ skyldig att besöka min blogg för jag har vart inne på er 2000 ggr senaste dagarna för youtube funkar bara här för mig hahaah xD vill också ha muuuffins <33

2009-09-16 @ 21:25:13
URL: http://lillemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0