älskling,

heej, jag ska skriva ett inlägg om min älskade vänlyuba.
lyuba älskling, jag saknar dej till tusen:( du kan fan aldrig fatta hur mkt du betyder förmej(L)
under 2009 är du en av dom bästa sakerna som hänt mej(L) jag älskardej,
du är helt underbar, en perfekt vän, du finns alltid där förmej, och du ska veta att jag alltid finns hosdej, min ängel min sol, du gör mej levande och lycklig, du gör mej glad och hel,jag kmr alltid älska dej ,
så himla glad att vi fann varann, du är en äkta vän, vår vänskap kmr hålla i en evighet, för riktiga vänner skiljs aldrig, lämna mej aldrig gmn?:(, ily(L)♥♥♥♥♥
en av dom bästa
/greta

Kommentarer
Postat av: TOMATTROLL

åh, så fint!

i miss you to seriöst, du är också ett av det bästa som har hänt 2009, loveu.

Greta du är sötast älskling, helt sjukt underbar och en av dem finaste jag har. Betyder oerhört mktmktmktmktmktmkt! VÄNNER FÖRALLTID, i allla lägen! Gmn du är allt en äkta vän har, jag älskar dej<3

2009-09-23 @ 16:29:03
URL: http://tomattroll.blogg.se/
Postat av: hanna

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

2009-09-23 @ 16:54:53
Postat av: Emma

lobbe is tha shitt:d<3

2009-09-23 @ 17:46:01
URL: http://notskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0