TJAJJAA:D

IDAG SLAPP VI MATTEN :D:D TJOOHOO;D
ehm, a, inget spec har hänt, jag gick på stan i typ askort stund, och blabla inte intressant alls,
menmen ,
i veckan har jag köpt, en ny vinterjacka, eh, jag har redan köpt en ny för i år, men den var lixom mera sportig, men nu köpte jag som en finare, den är svart och vanlig, ni får se den nångång♥ medans den andra är mer vitoch grå, den får ni oxå se nån gång;]
aja, sen ha jag köpt ett par skor, bara vanliga svarta med klack,ett par leggings, asmysiga:) och nånting mera men jag minns inte(a) ahaha det är mina inköp♥~
jag typ är inte allls intressant , men jag har ingen blogglust, sry,
nu tjockarjag i mej geisa,(MUMS) och mentos;] ehehhee,,, men jag ska äta och se idol sen, det är typ min roliga kväll, JIPPIE, vilket liv, vilken fredag,
men, jag är faktiskt väldigt nöjd, för jag älskar att mysa, och dom senaste helgerna, har varit fullproppade! ;o
nu ska jag ätatror jag så pusshej(L)
/greta
btw, så gästbloggade jag på www.bjossen.blogg.se CHECK IT!
min bästaväääään;d yeah
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHminbääääästavän, yeah!:)
min bäääästavän yeah!:)
och jag har massa bv men, aja, det här är några jag inte nämner så ofta, men jag älskarer;*


Kommentarer
Postat av: reb

omg greta du gjorde som jag sa :O :] jag är hedrad <3

ehm vad hette emmaös blogg?

2009-10-16 @ 18:42:51
URL: http://bjossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0