tjaaaaaaaaaaaaaaaa

HEJ, idag for vi ju till träningen, efter det hände MASSSSSA, åh herregud, skiträddd var vi:o
ehm, ja ,det är nog bara jag,frida och hanna som fattar(A)
nu tjockar oss med, BEN AND JERRYS, chips,dipp,wienergumms(L) och passionssodaaaaaaaa(a) yeee, vi är tjocka, men som sagt, kalorier ska inte räknas, som ska ätas,
<3
om greta och frida skulle vara hälften så snygg som jag, så skulle dom se bra ut, :):)/jacob

Det var tre norrmän ute på jakt sen fick det upp ett spår... Då sa den ene Jag tror det är en älg
den andra sa: nej det är en hare . Den tredje han inte säga något innan tåget kom och körde över alla tre
./jacob,
1, du har så fel, frida är redan dubbelt så snygg som dej:)(L)
2,ÄLSKAR DIN HUMOR<33333333

nu ska vi vara lite sociala, menhare bra sovgott sötnosar/greta

Kommentarer
Postat av: er käre vän h

omg panik är allt jag säger, occccccch.. JAG FICK UT STICKAN!:D

2009-10-29 @ 16:43:08
Postat av: jacob

MIN HUMOR :D<3

2009-11-01 @ 01:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0