spanska

saknat till tusen.

gud vad jag hatar spanska. måste plugga som satan för vi har prov imorgon, och ja. inte roligt kan jag lova!
Voy
Vas
Va
Vamos
Vais
Van
Mexico está en America del Norte. Es un pais muy grande. Mexico limita con Estados Unidos en el norte y con Guatemala y Belice en el sur. Hay desiertos grandes, montañas altas y playas maravillosas. La capital de Mexico se llama Ciudad de Mexico. En la costa del Golfo de Mexico se cultivan frutas, azúcar, cacao y otros productos.

Äsch nu orkar jag inte visa mina "skills" i spanska längre, lets get back to plugga! Måste skriva in i unikum och plugga HK också,värre kan det inte bli! :(:(
Men imorgon, då ska jag och greta vara med linnéa och gabbe, sjukt kul kmr det bli! Älskar er flickor! :)<3
20 november, ngn mer som taggar?!

pusss/frida

Kommentarer
Postat av: TOMATTROLL

jag taggar 5e:]<3

2009-10-02 @ 12:28:00
URL: http://tomattroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0