my love, my life, my soul

tjaa:) förlåt att jag inte bloggat nåt, men jaja, ;]
eh, igår så hade vi fysikprov,;ssssssss , det gick bajs, om man får säga så(a) onsdagar är pissdåliga tkr jag:) men efter skolan for jag,karin,emmaÖ,ragia och kajsa och fikade på café station, GLASS, supergott,3 kulor kex,sås, ALLT typ, men det tkr jag vi förtjänade, sjukt jobbigt i skolan just nu, bara PLUGG hela tiden;o men torsdagar är BRA:) fast idag har vi SOprov, men whatever, man kunde lixom inte plugga till det,;] men dt kmr nog vara ganska svårt, eh, ja, LYCKA TILL säger man ju, så låt höra dej?.... , ja, tack så mkt,
iaf, så äter jag frukost nu, fick värsta blogglusten , så jagbah omg jag m,åste;O jadu, idag efter skolan ska jag till emma:)
och sen efter det äre bara att tagga lov, hela tiden:D SNAAAAART, fatta vad kul(L)
nån som vill hitta på nåt?:)<3
hejdå/greta
hiihih;] dt hitta jag och jessica(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0