hyfsat stressad

tjatja:) idag vare plugg som gällde, kul såhär ser min läx/provvecka ut,
måndag,typ en sida av språkprovet, min lärare glömde den,
tisdag,engprov,del1
onsdag,biologiläxa,matteprov,del1,fysikläxa
torsdag,engprovdel2,"svenskaprov" vi får betyg, men det räknas inte som ett prov;s
fredag,tyskaläxa,matteprovdel2
OMG jag kmr typ döööö?:O shhiieet, asså, jag vill inte;]
men det ändå braiga idag, var ...
MIN MOBIL ÄR TILLBAX FRÅN LAGNINGEN!!! TJOOOHOOO:):) :D:D::D:D :D :D
hej jag har lockigt,
vad tkr duär finast?:) /greta

Kommentarer
Postat av: Emma

MEN ASSÅ O M G HAR ALDRIG SETT ETT VACKRARE HÅR! :o(a)<3

2009-10-05 @ 17:05:33
URL: http://notskal.blogg.se/
Postat av: isafisa;*

ofta ni får ha så många prov ;o åh vad bra :D

hihi vet inte, båda är jättefint:]<3

2009-10-05 @ 17:11:03
URL: http://lillaisa.blogg.se/
Postat av: fannnnnnnnnnnyyyyyyyyy

söt älskling;*

2009-10-09 @ 15:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0