HEJ:)

tjaaaa, idag har jag varit med mamma på strömpilen:) jag köpte,
•rosa plattång;]
•parfym:)
•värmeskydd:)
•trosor(a)
hahaha och det är ju lixom typ rosa bandet månad?(a) och allt jag köpte, var faktiskt rosa;]
ihihi alla mina parfymer är rosa, det är tufft :)
och igår elr jG minns inte, köpte jag en minivolymaster:) den ä typ bra;)


jaru, nu sitter jag och har just städat hallen(a) och snart ska jag städa mitt rum och sen bada, sedan ska jag nog äta pizza, och godiiiiis, ;] slapp dag=slapp kväll, yeah;)

                                                                           MIN LOVVECKA:
                                                            måndag:vara med hanna och fanny(L)
                                                            tisdag:vara med cornelia(L)
                                                            onsdag:vara med frida, och sova över tills↓
                                                            torsdag:ska vara med frida på förmiddagen, 
                                                            sen far jag till sundsvall:) ska fara till ikea,
                                                            fredag: sundsvall:)
                                                            lördag: sovaaaaa(a) sen kanske jag kan hitta på nåt?:)
                                                            söndag: är väl oxå med nån då:)
nu ska jag städa;/ så pusshej(L) /grretaa;*saknardej älskling


Kommentarer
Postat av: isafisa;*

nåndag ska du va med mig!;o<3

2009-10-25 @ 19:42:49
URL: http://tradosked.blogg.se/
Postat av: ERAN KÄRE VÄN H

YAAAAAAAAY MONDAY<3<3<3

2009-10-25 @ 23:11:07
Postat av: HANNA

KANSKE LITE LÄNGE SEN EN VISS FRIDA SKREV? VAVAVAVA???

2009-10-26 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0