EY

tjao,,,, idag fick jag veta vad jag fick på fysikprovet,, ihih jag fick g+, typ ändå ganska nöjd pga fysik gillar jag inte alls, :)
aja, på SOprovet fick vi fika medans vi gjorde det, superbra! det gillarja;d
inte så intressant dag, men jag och karin var sjuuuuuukt flummiga idag, typ var helt , ja ,helt flumm, (a) fråga bara nån i vår klass;] och idag på rasten då hoppa vi runt och massa, och sen typ, skulle vi lägga oss ner på golvet, och då ramla typ karin på mej, och då slog jag i huvudet i stengolvet så hela golvet vibrera;/ det gjorde typ ont?;] eh, men jag typ skratta massa, och typ AJJ, HAHAHA, AJJ, och asså, jag tror jag inte kan bli något mkt värre i mitt huvud än vad jag redan är:) sen så bär karin mej på ett skitroligt sätt;] blodet rusar uupp,elr ner? till huvudet;] HAHA, och på tekniken idag asså(a) AHHA jadu, ni vill inte veta, massa tankar vi har;p;p;p;p
ihiih., sen har isara lovat mej en tshirt:) YEE,
menmen, sen gick jag med isara en bit till emma L, supermysigt den tjejen är verkligen nåt jag inte kan leva utan, loveya(L)(L)(L)
jaja, men jag hann inte vara med henne, hann vara med henne i typ 20 min?:) för sen kom pappa och hämta upp hennes saker till loppisen,,,,,,JA, jag och emma ska ha loppis TSM:D skojjjj:) på typ strömpilen i nån lokal där?;d eh, ja, fråga mej inte vart, för det vet jag inte, låter lite skumt, men skit samma, hoppas på att vi får in mkt pengar iaf(aaaaa)
nu ska jag äta, så pusshej(L)/greta

Kommentarer
Postat av: Emma

pusspuss på dig gretis:D<3

2009-10-22 @ 18:47:47
URL: http://notskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0