chacha:)2

ehheh heeej, som sagt hR MIN HELG VARIT HÄRLIIIIG, igår så var jag och emma ,med,rebecka,isa,isara och rasmus, mys:):) vi typ kolllade på vänner?:)ahha, och sen så for isa och rebecka:( och vi typ satt och snacka, osv, sen for vi till OKQ8, ahhaha eh?:) ja och köpte godis och drickaaaaaaa;D sen gick vi i parken, och btw så är jag emmas och rasmus, barn....
eh, och i parken började vi snacka våldtäktsmän och sånt, och då hade isara försvunnit, och sen hoppa han upp bakom oss, men det roliga var, att jag och emma blev inte alls rädda, utasn det var rasmus som hoppa till, AHAHAHA ;*
sen for isara hem, och jag emma och rasmus hade tjejsnack ;) och emma fixa mitt hår, och allt ja, dt var mysigt iaf,;d
assså klaga inte på min fina beskrivning, men ni får en bildbomb iaf:)
han bah tja jag äger på gitarr:)
pusss
HOH, vad gjorde jag och fanny då?;]

stor fet blötpöss
SÖTNOS
SÖTAST
YEY:)
/gretttaaa

Kommentarer
Postat av: ap

jag ville ju också vara med

2009-10-04 @ 17:10:07
Postat av: hanna

HAHAAH HAHAHHAH AHAHAHA vilekn fin beskrivning du gjort greta HHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA



hihhi:]

2009-10-04 @ 17:44:35
Postat av: emma

nej men vad mysiogt du verkar ha haft det(a)

2009-10-04 @ 19:19:04
URL: http://notskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0