chacha:)

helt ärligt, denna helg grymt awesoome!!!<3
först hade vi skola på fredag, mmm, askul, blabla, och sen skulle jag på stan, men det blev typ inte, jag for ist till isa, och träffade emma där oxå, vi var där och typ försökteleta isas mobil, som låg i henne VÄSKA, dumpucko(L)
aja, sen for vi till emma, elr ja och emma iaf, och vi fixa till oss, bah tja snygga;) <3 u know
:) sen for vi till reb&emmas typ party?fest? whatever u call it, :D et v ar gryyyyyyyymt kul ;* jag älskar er;*
helt jävla randomgalet, dt innehööll, hopp på madrasss,högen på bögen, tävlingar,4tårtätningar,chips,popcorn,musik,bästa människorna ever, och såklart VINTERFRYSA ;(
hemskt det var, ! men festen var asnajs:) ahehhe, jag jessica och emma for hem vid typ halv1, och då for vi till isa hämta ,mimina saker, frös ihjäl och for till emma, ahha ,sen sov vi över där, kolla skolkatalogen(förra9 osv, ganska slitna;p eheh, sen somna vi och, sen vakna vi ju;] och sen såfor jag och jeessica till mej och å, medans emma for till träning, sen träffades vi på stan och då kom ragia, och jag känner att jag inte alls bloggar bara skriver helt konstigt, AHAhAHHA, ehhhm random, nu kom isa oxå, men iaf , på stan köpte jag en tröja och ett par leggings, men det får ni se sen, jag är asstressad typ, och nu är jag typ AHAHA ,eh dt kmr några tyohit nångång, ska väl hitta på nåt,
mentillbaka till stan, så var vi där tills ttyyyyyyypppppppp,5, och nu sitter vi här och käkar godis,har nyss ätitåizza oxå, tjocka?oja, hehhe, lovar att skriva mera sen pusss/Greta

Kommentarer
Postat av: fanny

sött:)

2009-10-05 @ 15:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0