till isa och emma


isa schedin och emma lindh, hur fan ska jag förklara er? vart ska jag börja?
ni betyder grymtmkt förmej, ni gör mitt liv fullt med skratt och roliga dagar, ni ärbäst, ni stöttar mej genom allt och inget,jag behöver er för att överleva, lämna mej aldrig,
vi har knappt känt varann i ett år, snart, på jullovet, dt känns som om jag känt er hela mitt liv, ni knr mej bättre än många andra, ;*
tänk er hur mkt vi gjort tsm, alla våra minnen
-stan
-jordgubbar i min trädgård
-pressa som fan
-sommarstugan
det är bara några, och dt är bara under sommarn, jag älskarer
ni är en del av mej, vare sej nivill elr inte, !
vi ses för sällan, med er är jag ALLTID lycklig, ni gör mej glad, ni finns och tröstar, ni skämtar och ler, ni är helt perfekta,alla borde ha några som ni, då skulle alla vara glada, jag knr mej riktigt trygg och älskad bland er, ISA(L)GRETA(L)EMMA spelar ingen roll i vilken ordning, hur man än vänder och vrider på det så stämmer det, <3
ni får mej att tro på ett föralltid, tänk er vi 3, dom 3 musketörerna -TSM KLARAR VI ALLT, genom eld och vatten,skratt och tårar, bråk och kärlek ,bli gammla och gråa tsm,
allt för er tjejer(L) ni är en av dom få jag litar hundra procent till, ni får mej att må bra när jag har en bad day, det betyder mer än vad ni anar,
ISA vi träffas för sällan, helt ärligt, jag älskardej gmn, du gör hela mej glad, dt är alltid du och jag somhittar på dom helt sjukaste sakerna tsm,
EMMA jag älskar dej vännen, du och jag i vått och torrt, vi har haft galet många fina och trevliga "utflykter" tsm, och mer kmr det bli, allt med dej gör mej glad,


tjejkväll på g, vi 3?:)<3


puss på dom bästa tjejerna från mej/greta,;*;*;*


Kommentarer
Postat av: iiii;*

aasså GRETA jag började typ lipa älskling jag saknar dig fett jävla mkt, du är bäst, förut var vi seriöst med varann varje dag, vad hände med det?!(L)

kan inte beskriva det bättre än du, men JAG ÄLSKAR ER!! av hela mitt hjärta + lite till! :o utan er är jag ingenting och alla våra minnen, typ tusentals;*

tjejkväll, vi 3 SNART OJAA!(L)

ärligt jag orkar inte skriva ngt mer för det är så omöjligt..men jag tror ändå ni fattar hur jävla mkt ni är för mig<3 ALLT(L)

2009-11-14 @ 11:12:03
Postat av: Emma

fan gretis det var det finaste jag läst på länge, JAG ÄLSKAR DIG MED, vi måste ses snart så jag får hoppa på dig och pussa dig!:]<3 jag saknar er tjejor så mycket, vi ses typ aldrig:(

inga fler ord än jag älkar er!<3

2009-11-14 @ 11:38:27
URL: http://tradosked.blogg.se/
Postat av: TOMATTROLL

åh vad ni är söta!:]<3

2009-11-14 @ 23:46:52
URL: http://tomattroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0