mja

tja, sry för dålig uppdatering,
idag fick vi reda på so provet, och jag fick VG, typ nöjd?;)
amen, iaf, idag gick jag och emma,rasmus,ochragia till stan, jag köpte bara en sovmask, heheh, var där i typ 45min?typ megalite:)
aja, imorn efter skolan skajag och ragia gå på nåt ålderdomshem, och typppppp, fråga om nån vill bli intervjuade, ;] det är nåt med svenskan, sen drar vi till isaraaaaaaaaa;d
aru,
inget mer att säga, förlåt(L)
PUSSS/gretasry för att det alltid blir den bilden på isara,(elr det är typ påmej?) men han vill aldrig vara med på kort, mNE NU kom jag på att jag har en;o som jag måste ladda in(A)
HON>>(L)


Kommentarer
Postat av: fanny

hahahahh du och sovmaskar^^<3

2009-11-06 @ 14:17:03
Postat av: Anonym

omg isara had long hair now.if you have more pictures of isara please can you upload them=)

//TOm:

2009-11-09 @ 20:34:52
Postat av: Anonym

omg isara had long hair now.if you have more pictures of isara please can you upload them=)

//TOm:

2009-11-09 @ 20:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0