joaja;D

heeJ:) hiih igår då var jag på handboll typ hela dagen, med reb,och kaj, dt var superkul:) elr ah,
ahah, vi träffade ida, och ja träffa asmånga;o haha inte visste jag att handbollvar såååååååå populärt, själv, fattar jag knappt vad mitt9a är;] elrkant, osv,
aja, deraslag, (hugo,mattson,rasmus,gustav,simon,daniel,pampie,..... JA, dom, hela deras lag) dom vann hela skiten;D fast dt var värsta konstigt,
ahaha, aja, under tiden vi kollade, så pratade vi om hur många kalorier man äter osv, ah herregud vem bryr sej?;s
och rebecka ramla på en bänk, ;/ söttt
och jag failade med 2 läsk 2 ggr.... inte lika sött, ehehhe, men hugo och jacob hjälpte lilla mej, btw , så är deras lag SJUKT STORA, tom 96orna, man bah, 
                   ↑
tja, och kollar ↑
hehe, aja, idag sksa jag till hanna och vara med,emmaochisa oxå, ochsen ikv blire träning, TAGGA SATAN(L)(L)(L)(L)
bye;*
ihihih nej jag måste bara säga,
deras lag dom ägde ut ett lag, med hela 7-40 HAHAHA HELT GALET:)
hehe om nii ser nåt:
/greta

Kommentarer
Postat av: jacobhaapala

Lilljacke;)

hur många greta behövs det för att öppna en läsk?...

det spelar ingen roll dom failar ändå ;)

2009-11-15 @ 18:39:25
Postat av: er käre vän h

fin bild;*

2009-11-18 @ 16:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0