HEJ;d

tja, idag vare chill dag:)
sluta halv12,lalaaaa,vet att ni är avundsjuka:)
amen iaf, sen for jag och ragia och våldva med jessica,emma,reb,rasmus,emil.s,kajsa,:)
sen tröttnade jag och ragia på dom, och vi gick med emil.s till gustav, där var vi vädligtttt länge:)
vi typ lyssna musik,snacka osv,hehehe han har fettt bra bassaker;] och sen tog han fram sånna hära skidglasögon, och han bah, ah, menta bara inte på glaset,ddom kosta, nånting tusen, det var asmkt iaf, och jag bah, BORT FRÅN GRETA NU! ,
amen vi hann iaf ta en steekigbild;)
men venne om jag får lägga ut den,
eheehee, sen skulle jag och ragia vara snälla och spruta parfym i hans rum, men jag tror det blev förmkt;( HATA OSS INTE GUSTAV! vi älskardej:)
m, men sen bah, nej nu får ni gå vi ska till mormor och morfar, och vi bah okii, hehe, och då ringde vi isara för att våldgästa han ,men han svarainte,:( men sen ringde vi rasmus och frågahan, ochhan bah NEJ, och sen till emma och hon bah NEJ, ochvi ttyp, VI ÄR ISTAPPAR:( btw så äre fettttttkallt, typ vinter nu, JUL KOM!
aja, sen ringde vi kajsa, och hon bah KOMKOM , och vi bah tack mamma;]<3 du räddade oss :D
ahha sen for jag och ragia köpte godis, och sen for vi till ragia och typ satt och snacka, mysigt, sen for jag hem med pappa:)
nu sitter jag här och fryser häcken av mej, IGEN?????!!! jag har frysit hela veckan,;o

ah väldigt intressant attse vad jag gjort idag:)men ni kan få några bilder för att ha roligare:)
okj inte bra att ta den här som första bild. ni kmr bara stanna där, men jag lovar, det blir bättre, scrolla nER:)
SKOJJJA; vad kan blibättre;]
bullarMUMSstämmer , elr?;)
vad hände?;o
den kvällen hände det massa........:]
/greta

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Robert Pattinson er søt! ;)

2009-11-11 @ 21:00:27
URL: http://wind.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0