ey

okej, nu har jag skuldkänslor för att jag aldrig bloggar här. nu ska jag fan skärpa mig! förlåt gretiis och alla andra, dt ska bli ändring.. :*
igår såg jag,hanna,fanny,jennifer,vendela o johanna på film hos hanna, det var naajs, fast filmen var typ asläskig;] vi såg Trick 'r Treat, asså det är en skräckkomedi men INGENTING i filmen var roligt typ :( fannnyy är så söt när hon är rädd;]] men iallafall, sen sov jennifer hos mig och hon åkte hem för typ en timma sen. ikväll vet jag inte vad jag ska göra, jag ska typ sitta här och ruttna och försöka bli av med det sista som är kvar av min dumma förskylning:(..  men jag ska ha det så trevligt så! ;)

har inget mer att skriva så här kmr en liten bildbomb på mig och gretaa! ;)










jag älskar dig otroligt mycke flicka lilla.
utan dig skulle jag aldrig orka nånting här i livet.
du är guldvärd, du förtjänar allt.

/fridaa

Kommentarer
Postat av: g

INTEOKJFRIDA;oomg;o loveya

2009-11-14 @ 19:04:57
Postat av: fanny

NI ÄR FINAST;*

2009-11-15 @ 18:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0