that what they say when you feeling down;/

chachaaaaa;) yeah, aj min arm här oxå,
idag hare varit helt okj dag,fastvi hade 3 prov;ooooo
kemiprovet, som gick BAJS
hk provet som gick bra:)
eng provet som gick bra;)
och idag fick vi veta vad vi fick på matteprovet, jag fick bara 5 fel av 40:):):) yey! :D
efter skolan for jag och ragia till isara, åt pepparkakor som vanligt(a)
aja, sen for jag hem, och då fick jag värsta julkänslan och började baka pepparkakor, AH, urs vad äckliga dom blev;] smakade typ ingeting förutom typ bränt:ssssss(a) inte mitt fel, bara smeten, men jag lämnade alldisk till min snälla pappa(L)
men aja, nu luktar det iaf pepparkakor i hela lägenheten:D


Ikv blire idol, eh och inte mkt mera typ? tråkigt med chill:)
och imorn ska, jag kanske köpa julklappar;]

Nu ska nifå en bild, ochsen ska jag äta, heheheh ganska sent, men dt var min bakning som drog ut pådet(a) faaaaast åandra sidan äter vi ungefär såhär sent:)
puss/greta
jag kmr allltid älska dig, jag finns i alla lägen..<3
(L)

Kommentarer
Postat av: R

Jag älskar dig.

2009-12-07 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0