puss

ni 2 är helt underbara, jag älskarer:)

RAGIA♥
ISARA♥


hur sa vi,
-vi 3 förevigt,
enligt pepparkakorna;]


dålig uppdatering, inte speciellt bloggsugen är min ursäkt,FRIIIIIIIIIIDAS vetjaginte?:)

wow, apbs julkalender öppnade jag nyss;] hAHHA, omg, och man fick 10 kr:O tyckte dt var rätt så chill:)

jag är typ klar med allt just nu, och sitteroch latar mig:) HALLÅ kl är 7;o bra jobbat tjejen!(a)
idag ska vi ta svinisvaccinsprutan, och alla bah , OMG SPRUTA:( jag tkr inte det är något spec med det:)
fast några andra som tog igår, sa att man har ASSSSSONT, då blirjag literädd typ;]
och vi tar typ nu på morgon, och då hinner man få ont till dansen, som är idag på idrotten, HAHA,men igår vare faktiskt kul, BUGG OCH VALS, ehehehehehehehe,
aja, vi får se hur det blir,..:p
Dagens planer är skola,stan en SNABBIS, och plugg;/ har kemi och fysikprov framför mej:)JIPPIE, nej, vem bryr sej om kol,lufttryck, moln,och sånt skit, INTEJAG:)

dt är rätt mkt nu i skolan,
nu ska jag skriva allt viska göra innan lovet
kemiprov,
fysikprov
SOprov
engprov
svenska prov,
elr man ska skriva ett repotage, ett riktigt, MKT svårare än vad jag trodde
SOplansch, skriva om nån ikontyp,

okj, dt lät inte så mkt,;] men, förra veckan hade jag 2 matteprov och ett tyskaprov,

INTE SÅ ROLIGT ATT PLUGGA 24/7
och inte har man gratis sms heller, för dom är slut, och då kan man inte störa andra med sitt lidande,
jajaja, roligt att höra hur min pluggandegår,
nu ska jag typ,görainget, för ingen är inne;/ puss;* /greta






Kommentarer
Postat av: hhh

hahahah, det var fan mkt prov ni hade:]



såå ont kommer det inte göra;]

2009-12-01 @ 16:47:55
Postat av: TOMATTROLL

det gör bajsont, och jag har feber:(

2009-12-01 @ 20:19:37
URL: http://tomattroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0