me and the girls

hallå, igår så for jag och jessica efter skolan till stan,då köpte jag dom allra sista julklapparna, till emma och isa;] nyfikna?:)<3
sen köpte jag en nyårsklänning oxå, i GRÖNT, ihhi, yeah;) den var sjuktfin(a)
sen fick vi väldigt bråttom och skulle äta, och dom tog så galet lång tid, så vi missade nästan bussen till emmaå,,
men vi kom dit:):)elr till konsum, och vi köpte godis osv, och där träffade vi mattson,ap,och grabbe, HEHEH, vi var väldigt trötta, så jag tror dom typ tkr vi är konstiga, men whatever:)
sen kom emma,reb och kajsa och mötte oss(a) och då gick vi till emma,!!ihhi hon bodde fett fint,
eh, där myste vi på, och bara prata, jag älskarer tjejer, u make me day,(L)
vi såg ju oxå IDOL, DOM ERIKÄLSKLING VANN!<333333333333333333
sen körde vi singstar, som jagägde ALLA på, not?:)
aja, hiihihi och mitt i natten typ halv4, sprang jag rebecka och emma, och skrek halsen av oss,(aaa) stackars hennes grannnar, och speciellt EN;]]]]]]]]]
jag sägerinte mer än så,
jag hade grymt kul,,;* och dt blev ganska sent, kl 5 somnade vi, förutom kajsa som somna typ 3?;]
ajaaaaaaa, sen blev vi väckta kl 11 av tele-.-
men aja, jag och emma duscha, och då blev vi pigga, HAhah dock INTE tsm,;);););))
sen åt vi frukost och skilde oss åt, för jag och jessica skulle på stan igen;]
aja, där vare sjukt mktfolk, man kom ttyp inte fram(a) men dt första vi gjorde var att sminka oss på åhlens,för ingen hade tagit med sej smink till emma:)
idag fick jag med mej ett par skor, högklackade(a) inte så bra nui vinter, men dom var GRYMt sköna;o
sen for jag hem, astrött, och typ somna på soffan;] och sen har jag packat till flytten, som sker i helgen,
OMG;/ kmr sakna det här placet,
men aja,
pussshej;*;*;*;;*;*

/greta

Kommentarer
Postat av: R

SÅ JÄVLA KUL VI HADE! MÅSTE GÖRA DET IGEN!

tre tomtenissar i corcs klockan halv 4 på morgonen ^^

2009-12-14 @ 09:40:06
URL: http://bjossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0