and so you came to say goodbye

heej alla, orkar inte berätta om dagen för jag har typ inte gjort ngt,men ikväll var jag på hockeyyy! jag har saknat se asmkeee, men det sög ******* och jag ville bara slå ner Mora seriöst, FYFAN. det var tillochmed en jävel från klacken som hoppade upp på "stängslet" och skrek och allting, ahhaha. men seriöst, i sista perioden var det bara ett rent helvete! jag hade saknat det asmkke, typ taggad och allting sen ba sket det sig. men vad kan man göra?;d jag tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag ska sova, ni får ha det bäästt ska försöka hinna blogga imorn, pusspuss! :)
sommar, 2002?

sommar 2009.

/frida;*

Kommentarer
Postat av: Jouline



Nu tävlar jag ut en unik hårprodukt i min blogg. Vill du vara med? så kika gärna in :)

2009-12-10 @ 00:08:22
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-12-10 @ 16:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0