your favorite fruit is chocolate-covered cherries

hej bloggen.
förlåtförlåtförlåt att jag inte har bloggat, men jag har inte hunnit helt enkelt. idag var iallafall första skoldagen, jag var typ värsta pigg ändå när jag vaknade imorse! sjukt härligt, det var en kort dag idag ju, vi började 8.20 och sen gick vi till typ 11?:) men vi fick mest schema och information och massa sånt:) asså vårat schema typ suger? dom har inte lagt ut det på hemsidan än, men ni får se det när det kommer ut! vi börjar typ halv nio och slutar halv fyra varje dag:o iaf,
dagens låt: gavin degraw - chariot ;*
dagens outfit: ginajeans, svart linne, grå kofta som det står nykter på:] hihiih, ja jag är tuff!;o
imorgon blir det iallafall mer hockey, då är det björklöven - modo! Umeå Arena 18.00, be there! ;)
/ fridaa
                   8A nu!

Kommentarer
Postat av: adidas

älskar låten:] okej jag älskar alla låtar;]

tänke egentligen sjunga den i slutet

av tema veckan men de blev inte så ändå.

vet inte om jag klarar höga toner:]

8A är en fin klass men den är för snäll;p de stör mig ibalnd:] hihi.. sjukt fina alla är! vrf är inte jag lika fin!?;o hih.. älskar er!;* peace!

2009-08-21 @ 15:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0