you see a sight that almost stops your heart

chacha bloggen!
förlåt för den ärligt talad skitkassa uppdateringen!;] men vi har haft typ massa med skolan och massa skit, så ja, vi skyller på det(a) haha,men idag hade vi typ massa sega lektioner och det var väääärsta drygt, fast vi fick sluta tidigare idag, och det var värsta bra:) men jag måste vara ärlig - JAG HATAR ÅTTAN. det var ju mke bättre i sjuan ju:]
imorgno blir en maaardröm måste jag bara säga, börjar 8.15 och slutar 15.15! USCH.
iaf, gretisfetis, bilden på oss i förra inlägget, bort NUNUNU! :] TACK!
jag har massa söta bilder på dig och mig, you knowwww(a)
menmen, nu ska jag äta, sen ska jag kanske va med anna en stund;D
dagens låt: michael jackson - you rock my world,
dagens outfit: tights,linne,kofta
jag har typ börjat egga sönder på michael jackson! jag typ lyssnar på han hela tiden!(a)
Frida: Jag har börjat lyssna jättemke på Michael Jackson!;o
Hanna: Ja, men nu när han dog började typ alla lyssna på han!;o
Frida: Ja! Att han dog var typ hans major breakthrough!:]
Hahahhahah, älskar diiiggg:*
/frida
bästavän,du får mig att tro på ett föralltid, jag älskar dej!

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA JA HANS BIG COMEBACK!

2009-08-27 @ 19:55:32
Postat av: ersbodabrudarna

ehm,gissar på att det var du/ni som kommenterade...

2009-08-27 @ 23:02:25
URL: http://ersbodabrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0