you can say goodbye,and you can say hello

hej bloggen.
anna sov hos mig inatt, och imorse vaknade vi typ 9 för att hon skulle vara hos tandläkaren 11, och ja. vi hade som inget val (a). iaf, vi var där och jag fick sitta i väntrummet i typ en timma, för hon skulle in dit sen ba ut igen, och ja. fram och tillbaka en massa (a). sen for vi hem till mig, och typ chilldill, haha sen har vi inte gjort så mke mer idag. men så går det när man är lat! :)
Jag hittade en värsta cool grej, på den här hemsidan!

Med Glassbollen kan du göra hemmagjord underbart god glass utan att behöva några konstiga ingredienser eller ens elektricitet!

  • Öppna bollen i ena änden och fyll den med så mycket isbitar du kan samt 8 matskedar grovsalt.
  • Öppna andra sidan av bollen och häll ingredienserna i metallcylindern.
  • Skaka, lattja, langa, nicka (på egen risk) och ryst Glassbollen ihop med middagsgästerna. Isen kyler nu cylindern med ingredienser så att glass skapas.
  • Öppna cylinern efter 5-10 minuter och skrapa sidorna och rör om. Skaka därefter bollen ytterligare 5-10 minuter.
  • Njut av din goda hemmagjorda glass!
Jag skulle vilja ha en sån glassboll!.. ;)

Dagens låt: coldplay - trouble

Kan inte ladda upp dagens outfit för jag har tappat bort usb-kabeln till kameran, thihihi. men jag ska leta imorgon,lovar. puss / frida
(klick!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0