things we lost in fire

HEEJ, jag blev väckt av nån granne idag kl 10 -.- den typ klippte gräset precis vid mitt förnster, inte så glad kan jag lova,!
aja, glad iaf, för idag får jag träffa hannaminälskling;* typ tuuuuuusen år sen sist?(L) du skall bara veta att jag älskardej
fast dt är på träningen, men ifs, hanna och fotboll? dt kan lixom inte bli bättre(L) fast vi kanske skulle köra fyspass ist.....:/
anyyyway, så ska jag på stan imorn, med emmaÅ och jessica ;D sjukt längesen jag såg dom oxå:o(L)
dagens mode: ihhi jag behöver en börs, den var söt:) finns på accentför 49kr ;d
dagens låt:



pusstja/greeta;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

NAAAAAAAAAW SAKNAREJ! dags för gästbloggsnart igen tyck ja:D

2009-08-17 @ 15:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0