the end,were i begins

HEEJ, idag vakna jag vid 1 ungefär, lite sådär för länge tkr jag, när dt snart är skola, men whateverrrr, att sova är bäst ju!(L)  imorn ska jag på träninnnnnnnng :D tagga, hiih, jag har inte varit med på nån den hära veckan, för jag fick ett ganska stort skavsår förra matchen,:/ hihi hade nya skor vetni(a) men, aja, och nu imorn ska jag vara med för dt har typ läkt :D :D :D :D :D greta utan fotboll blir en ledsen greta ;)
aja, ska ordna mej lite nu, klä påmj,osv:)
dagens låt:
 
dagens mode: den var söööt:) finns på indiska från v29:) priset var dock en annan sak, 399kr,  njaaa,;]
aja, pussar/greta

Kommentarer
Postat av: adidas

älskar lååten!!!<33(a)

2009-08-15 @ 14:20:55
Postat av: dahl

låten e bra :) snygg blogg btw

2009-08-16 @ 15:27:51
Postat av: ÅströÖm__

OMG fin klänning! I want it :]Men ändå ltie dyr hihi (A)Sova is the shit :}

2009-08-16 @ 16:49:12
URL: http://lillemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0