nr28

shuuuueee,:) idag hade vi ju match, och gissavad, vi vann;) känn påden rebecca;] ihi amen, vi vann med 1-0 iaf, men domvar bra, :D ganska jämt,dt var mikaela som var målskytten, grattis och bra kämpat tjejer(L)
ehm,jao,efter matchen fick vi typ fika osv, sen så for jag och pappii till preem, för att köpa nån dricka till mej, mitt vatten tog slut, pga nån viss hanna som snodde dt hela tiden(a) så jagvar törstig;] mums(a)
sen så sitter jag här, och gör ingeting, jag orkar verkligen inget;o men ska duscha snart:)
på onsdag har vi match mot hörnefors, taggaa:):)
dagen låt:


dagen mode: ifk shorst, matchtröja, sockar , amen, fotbollskläder;)
ska duscha nu, elr bada;] pussssar/greta(L)

Kommentarer
Postat av: hanna

whooopppps:] så gåre om man har med platsvatten (A):D<3

2009-08-22 @ 14:19:47
Postat av: Reb

hahhahahahahhahahaaha x] vilka mötte ni? <3

2009-08-23 @ 11:14:56
URL: http://bjossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0