my lonely days are gone

hej bloggen.
Idag tog vi skolfoto, kjsfsfajdsjbna. det sög apa. hon typ bestämde precis allting vi skulle göra och bajs! + att jag såg ut som en jävla åsna på både enskilda, och med hela klassen. uuusch.
Men iaf, dagen var värst seg och ja. Vi hade bara dryga lektioner, fast vi missade matten för vi hade foto. Men efter matten var det typ svenska, sen engelska, sen so, sen lunch, sen hade min halva av klassen typ en timmas hål medans andra hälften hade hk. Och sen hade min halva teknik, och sen språk, usch. FATTAR NI VILKEN HEMSK DAG ONSDAGAR ÄR FÖR MIG NU?! Drygaste dagen, jag svär. Menmen, dagens låt:
Michael Jackson - The way you make me feel.
Men hinner inte skriva nå mer nu, ska baka kladdkakssmet med Anna, hhihihiihi. Mumsssss!
Hare bääääst!;* / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0