kiss my ass

helllu, förlåttt, jag har varit sämst på att uppdatera, menmen;] asså, för jag har haft läxa, plus träningar och match, igår hade jag match mot hörnefors,i SPÖREGN;!!!!!!!! fyfan, amen vi vann iaf med 2-0 :D super!
igår tog vi oxå skolfoto, det blev pissbajshemskt:(
idag var jag helt sjukt trött, häll på dö ju, :D Aha, och btwidag, så kom jag faktiskt 2:a i P.M.M (a) ihiih,
idag hade vi nåt svenskasprov typ oxå, ;d
hiih, amen, min usb sladd är borta, så när jag hittar den, LOVAR jag med BILDBOMB :D
några citat från veckan:
med emmaÅ,
-"det handlar inte om mukkler, dt handlar om tekknik, här nere i min pinne;] AHHA tänk er det i typ bebisspråk, ahhaa gal1 kul meddej:D(L)
med jenny:
-nu är jag nervös, men jag är inte kissnödig,(klappa på magen) vi har sämst humor tjejen(L)
jao, klaga,
idag så for jag till hannaaaaaaaaaaaaaa,,, och sen typ gjorde vi ännu en film,MOAHHA, :D
ska äta nåt nu, pusstja;* /greta
dagens mode: mjukisbrallor, t-shirt, typ en turkos?:) och typ inge annat;]
dagens låt:
i don´t hook up, med kelly clarksson,:D
loveya

Kommentarer
Postat av: fannyyyyy

VI ÄGER!!!! :D :D :D :D :D<3

2009-08-31 @ 15:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0