just didn't thought i could get this hurted

hej bloggen.
jag har inte kunnat skriva idag, för jag for till anna typ 12 så ja, jag orkade faktiskt inte skriva innan det(a' men iaf, vi var just på åc och köpte kladdkaka! muuumsss. den ska vi äta later, så ja. ikv blire hockey! usch vad ja har saknat.
Umeå Arena 19.00 , be there! ;) Justeja, imorgon äre skola,. blääää. det känns inte ens som att sommarlovet har börjat?;o
men iaf, igår var jag på stan med min älskade moster och då fick jag: ett vitt räfflat linne, ett par jeans och en svea väska :) kan fortf inte ladda in bilder för min usb sladd är fortf borta men jag ska fortsätta leta, promise. ♥
dagens;
låt: band of horses - the funeral♥
outfit: ginajeans, svart linne, ljusrosa kofta, har ju ingen bild så:]

  typ ganska tagg på ikv?;*

/frida

Kommentarer
Postat av: Oskar

vem av mostrarna? (A) :)

2009-08-20 @ 22:04:26
Postat av: Oskar

vem av mostrarna? (A) ;)

2009-08-20 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0