jag är den jagär, du är du, vem kan vara oss?

dagenslåt:


dagens mode: tips, ! om du knr dej sunkig, ta håret i en knut, mjukisbralls, och en najs t-shirt, om du inte hinner duscha, så sprayaa lite parfyyum:d ehm, ja,:D
ihih, jag är megatrött, men men,
idag sa vare skola, som på riktigt:) haha, inte så jättefarligt faktsikt;] först hade vi idrott, och då planerade vi lite, sen lsutade vi, och då hade vi 1 timme och 25 min hål, ganska chill:) sen slöjd, och vi typ, gjorde inte där heller, planera;d lunch, som var god(a) språk, där vi planera lite oxå, sen fick vi brev av tyskor???!! hur fan säger man det?:) ahha amen iaf, det var sjukt kul;] ahaha,
sen så hade vi rast;] och sen SO, HAHA vi ska ha en tävling som heter P.M.M gissa vad dt står för?(a) PIMP MY MAP, HAHA asskojjj:) vi får göra vad vi vill med den:)
sen slutade vi, halv3, tidigaste dagen:D amen,sen forjag,emma,isa,ragia,ochnelia på stan :D vi for på wayne`s coffey, blblbala,hiih, och sen fikade jag och isa där, jag ftog en chokladboll som var muums, och iste, som var smaskens:):):)
jahar inte tagit in några bilder på dom senaste inläggen, men, jag har typ tappat bort min usb sladd, till kameran OCH mobilen, jagvet jag är supersmart;]]} ska typ ätANU, men sen kanske jag isa,hanna och frida träffas på nydala, men bara maybe(L)pussar greta(L)
BTW FRIDA BLOGGA;]<3

Kommentarer
Postat av: Reb

hahahhahaha jag och emma har redan börjat (A)

2009-08-24 @ 18:09:50
URL: http://bjossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0