i love you

Hej, första skoldagen;p typ förvånandsvärt pigg;o dt kanske var sovmasken jag köpte(a)
dagenslåt:
 yes, kolla vad jag hitta, en bra låt, + bra bilder,tjooho;]
äre bara jag som taggar twilight, new moon elr?:):o:o:o ja är ärligt beroende!!!<333
dagensoutfit: vit tröja med svarta ränder, svarta chinos, och ringar:):)
vi började första skoldagen med att berätta 2 sanningar och 1 lögn om vad man gjort på sommarlovet, sen typ lekte vi lite?:) osv,, ;d
senare så hade vi ju lunch och jag och några andra satt typ och prata i 1timme ;D
sen for vi på stan, ochså, men vi var alla ganska trötta, så vi var inte där så jättelänge, nu är jag här och ska snart träna, ska bara äta nånting först:)(a)
pusstja/greta

Kommentarer
Postat av: ÅströÖm__

omg såå jävla fin videO!!! men va heter låten, måste ladda hem den jue! omg tagga new moon! ;]

2009-08-21 @ 14:46:43
URL: http://lillemma.devote.se
Postat av: Anonym

hehe jag såg just att det stod vad låten hette :]

2009-08-21 @ 15:04:44
URL: http://lillemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0