i can't still believe i've lost you

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT.
Jag har inte skrivit i bloggen på flera dagar, men jag har glömt och aaaahhhh! Men nu blire skärpning! ;)
Jag skriver iaf ett längre inlägg ikväll, för jag ska följa Anna till centrum nu :). Så det blir en kort sammanfattning av dagen!;D
  • Skola
  • Hade softball på idrotten, en mardröm? Oh yes.
  • Gick på stan med Anna
  • Och fick ett linne inhandlat! ;D       
     
Mitt youtube är cp, så det blir ingen dagens låt där man kan lyssna på låten här! Utan ni får helt enkelt söka upp den på youtube om ni vill lyssna!
Dagens;
Outfit:
Ginajeans, svart linne, vit tunika, grå kofta. Nej, fortf ingen USB-sladd (a)
Låt: Michael Jackson - Smooth Criminal. Nu funkar visst mitt youtube igen! Lyssna på låten här.


Någon som har tredje twilight-boken som jag kan få låna?:) SNÄLLA;]
/ frida

Kommentarer
Postat av: ronja

bästa boken :]

2009-08-30 @ 20:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0