i apologize

hej sötnosar;* idag fick vi våra schema osv, fetttt jobbigt, 08.15, varje dag, oj vad taggat! INTE. ärligt, jag vill inte inte! dagens mode: pussssss;* dagens låt:


idag så såg vi film oxå, patrik 1,5 ahah dom som inte sett den, se den! :) haha super!;p när det var värsta hemskt, då slog jag karin på låret;] hon blev nog ganska irriterad(a) förlåt babe;*
skönt med fredag, dt känns inte riktigt som skola, men nu efter helgen äre ju bara pangbom:o jag kmr dööööö:(

imorn har vi match mot sävar, hehe, taggad;D mmin kompis går där, och hon är gal1 bra, så ehm ja, vi får se:) håll tummarna iaf:)
amen, cya;*/greta

Kommentarer
Postat av: kariiiiiiiiin

2009-08-21 @ 20:40:11
Postat av: kariiiiiiiiin

älskling! det göör inget1 :* jag NÖP ju lix tebax sååå! :]

2009-08-21 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0