empty spaces, give me hope

heeeeellu:) idag har jag plockar blåbär, hela 1 liter! wow, imponerande ska ni säga då(a)
sjukt gott, jag älskar blåbär:):) ni ska få en bild oxå(L) riktigt fint ljus, hihih:)
 yes där var dom sjukliga goda underverken;*
nu ska jag baka PAJ:):) HEHHE :D
 dagens låt:


 

dagens mode:outfit for todaaayy, shorts, ifk(a) svart t-shirt,hm, svart huvtröja,hm, jorå, inte så fint, menmen, idag var jag ju skogsmulle<3
/greta

BTW SÅ, HAR VI, ELR JAG, (FRIDA KAN INTE HELLER) FÅTT FRÅGAN OM HUR MAN LÄGGER IN SÅNNA^ VIDEOINLÄGG, SÅ HÄR KMR SVARET, SKA FÖRSÖKA SVARA SÅ ENKELT SOM MÖJLIGT,
STEG1, på ett helt vanligt youtubeklipp,  står dt en webbadress, och bädda in, på högra sidan av klippet, kopiera "koden" på bädda in,
STEG2, klicka på grejen som heter HTLM, som är till höger av grejen man lägger in foton,
STEG3,klistra in koden där,
STEG4,förstora upp fönstret, som du nyss klistrat in koden i, klicka sedan på knappen där dt står uppdatera längst ner i vänstra hörnet
STEG5, PANG BOM, du har ett videoklipp, förlåt om ni inte fattar nåt,jag är inte så bra på att förklara, men om dt är nåt ni undrar om skriv:)
fråga gärna fler frågor(A)

Kommentarer
Postat av: adidas

vi plockade ca 7liter hallon igår:]

2009-08-14 @ 16:40:29
Postat av: anna

hahahha trodde övre bilden va en oliv aslänge :P

2009-08-16 @ 15:33:29
URL: http://ebbasfoton.blogg.se/
Postat av: ÅströÖm__

omg blåbär <33 härlig förklaring, fattade nästan :] fast jag vet redan :hihihih

2009-08-16 @ 16:52:22
URL: http://lillemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0